تقدیر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از عملکرد اقتصاد مقاومتی استان

صافی نیوز / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عملکرد مدیریت استان در حوزه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی را نشان‌دهنده انگیزه الهی و اقدامات جهادی مدیران در رده‌های گوناگون دانست.

به گزارش صافی، آیت‌الله مجتهد شبستری در دیدار جمعی از مسوولان اجرایی استان با اشاره به فعالیت‌های خستگی‌ناپذیر مدیران در حوزه اقتصاد مقاومتی، گفت: فعالیت‌هایی که در ۱۰ ماه اخیر در استان به انجام رسیده گویای تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه مدیران و نشان‌دهنده عزم و اراده راسخ آنها برای تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: با وجود مشکلات عدیده مالی دولت در سال جاری، فعالیت‌هایی که از ابتدای امسال تاکنون در استان صورت گرفته، قابل قدردانی و ستایش است.

نماینده ولی فقیه در استان گزارش مدیران استانی درباره اقتصاد مقاومتی را خوشحال‌کننده خواند و یادآور شد: لازم است مدیران استان نتایج عملکرد خود در این حوزه مهم و حیاتی را از طریق رسانه‌های گروهی تبیین و تشریح کنند و به اطلاع عموم برسانند.

استاندار آذربایجان شرقی هم گفت: همه مدیران استانی هم‌ قسم شده‌اند تا با روحیه جهادی، باور درونی، نیت خالصانه و انگیزه الهی وارد عرصه شده و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی را نه به عنوان کار اداری و اجرایی، بلکه به عنوان یک تکلیف شرعی و وظیفه قانونی اجرا کنند.

جبارزاده گفت: از مجموع یک‌هزار و ۸۶۵ مصوبه اقتصاد مقاومتی در استان تاکنون افزون بر ۷۴ درصد آنها محقق شده است.

وی از تزریق ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات به امر تولید در حوزه‌های صنعتی و کشاورزی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و افزود: از این میزان تسهیلات بیش از سه هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال در قالب طرح رونق تولید به تعداد ۵۷۳ واحد مشکل‌دار تولیدی پرداخت شده است.