3:19 1403/05/06
شهردار دورود:

مشکلات پرداخت حقوق نیروهای شهرداری دورود برطرف می‌شود

صافی – شهردار دورود گفت: دغدغه شهرداری دورود پرداخت حقوق است بنابراین پیگیر هستیم به زودی حقوق را به روز و مشکل بیمه تامین اجتماعی نیروهای شهرداری را حل کنیم.
no-photos

سعید حسنی در رابطه با عدم پرداخت حقوق 4 ماهه نیروهای شهرداری دورود اظهار داشت: به خاطر مشکلات مالی و اقتصادی و کمبود اعتبارات 4 ماه نیروهای شهرداری و حقوق نگرفته‌اند. دغدغه شهرداری دورود پرداخت حقوق است و پیگیر هستیم به زودی حقوق را به روز و مشکل بیمه تامین اجتماعی نیروهای شهرداری را حل کنیم.

وی افزود: بنده به‌ عنوان شهردار از نیروهای پرسنل شهرداری دورود عذر خواهی می‌کنم، به طور حتم حقوق و بیمه آنها به روز می‌شود و اولویت اول نیروهای آتش نشانی خواهد بود و سپس برای بقیه نیروها این اقدام را خواهیم کرد.

شهردار دورود عنوان کرد: شهرداری یکی از سازمان‌ها و نهادهای بسیار مهم در کشور است چرا که بیش از 70 درصد جمعیت کشور در شهر زندگی می‌کنند و شهرداری هر شهر وظیفه دارد تمام خدمات را 24 ساعته به مردم ارائه دهد، عوامل زحمتکش شهرداری دورود نیز در عرصه‌های مختلف در بحث فضای سبز، نظافت و پاکیزگی، خدمات شهری، نقلیه و آتش نشانی به مردم خدمات می‌دهند.

وی احداث ایستگاه شماره 4 آتش نشانی در شهر ناصرالدین را ضروری دانست و بیان کرد: در دوره پنجم شورای اسلامی شهر دورود بیش از 750 میلیون تومان هزینه تجهیز و به روز رسانی آتش نشانی شهرستان دورود شد.

حسنی گفت: سازمان آتش نشانی وخدماتی ایمنی دورود با57 نفر که 48 نفر نیروی عملیاتی و تعدادی نیروی کادری به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

وی با بیان اینکه شهرداری دورود تمام تلاش خود را به کار گرفته که تجهیزات و امکانات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان دورود را ارتقا و به روز رسانی کند، تصریح کرد: از کمبود امکانات و فقدان تجهیزات اطلاع داریم و به دنبال این هستیم که مشکلات را به حداقل برسانیم چرا که سرانه کافی نیست و مصمم هستیم تجهیزات را به روز تر کنیم.

شهردار دورود خاطرنشان کرد: به مناسبت روز آتش نشانی شورای اسلامی دوره پنجم شهر دورود تصویب کرد تا مبلغ 200 هزارتومان به عنوان هدیه همراه حقوق به نیروهای عملیاتی و اداری سازمان آتش نشانی وایمنی شهرستان دورود پرداخت شود که از شورای دوره پنجم اسلامی شهر دورود تشکر می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم با اراده، تلاش و صرفه جویی و کار عمیق از بحران عبور کنیم.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت