6:29 1403/05/06
ماموستا خدایی:

مسلمانان هوشیار و دشمن‌شناس باشند؛ وحدت، اتحاد و یکدلی لازمه استمرار و بقایای نظام است

صافی – امام جمعه سنندج با تاکید بر اینکه باید مسلمانان "هوشیار و دشمن‌شناس" باشند، گفت: "وحدت، اتحاد و یکدلی" در لازمه استمرار و بقایای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
no-photos

ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه‌‌ این شهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه مریضان اظهار داشت: امیدوارم خداوند همه مسلمانان را از بلا و مصیبت دور و همانند همیشه در برابر مکر و حیله دشمنان هوشیار باشند.

وی گفت: امنیت و آرامش کنونی کردستان مرهون زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای مسلح و حضور پرشکوه مردم در همه عرصه‌های مختلف است.

امام جمعه سنندج با قدردانی از زحمات مجموعه فرماندهی انتظامی استان کردستان، خطاب به شهروندان تصریح کرد: اگر کسی نیاز به مشاوره داشته باشد، می‌تواند به مرکز مشاوره خانواده معاونت اجتماعی انتظامی استان مراجعه و به صورت رایگان از خدمات آنان استفاده کند.

وی در بخشی دیگر از خطبه‌های خود با اشاره به دسیسه و تبلیغات دروغین معاندین نظام عنوان کرد: ملت ایران با درایت حکیمانه امام(ره) و انسجام، یکدلی، همفکری و پشتیبانی از یکدیگر در برابر دشمنان انقلاب به پیروزی رسیدند و تمام نقشه‌های شوم دشمن را در عرصه‌های مختلف برهم زدند و توطئه‌های آنان را خنثی کردند.

ماموستا خدایی با تاکید بر اینکه “وحدت، اتحاد و یکدلی” لازمه استمرار و بقایای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: با توجه به اینکه در آستانمه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستند، دشمنان خیلی تلاش و کوشش می‌کنند که با ایجاد جنگ روانی، حیله، ترفند و تفرقه در بین مردم ضربه‌ای به انقلاب وارد کنند.

وی تاکید کرد: باید مسلمانان همانند همیشه هوشیار و دشمن‌شناس باشند و یکدل و یکصدا باور و پشتیبانی خود را از نظام تقویت کرده و کاری کنیم که دشمنان در هیچ جای جهان آرامش نداشته باشند.

امام جمعه سنندج گفت: امروز تمام مسئولان و دلسوزان نظام برای حل مشکلات اقتصادی معیشتی مردم و کشور ورود کرده‌اند و امیدواریم با برخورد جدی با محتکران و کسانی که به‌دنبال سوءاستفاده و منفعت هستند، کم‌وکاستی‌ها حل شود.

وی در بخشی پایانی خطبه‌های خود با تاکید بر توجه بیشتر به روستائیان و عشایران ادامه داد: : روستانشینان در رشد و توسعه اقتصادی کشور نقش بسزایی دارند، بنابراین باید بیش از پیش به مشکلات آنان توجه کنیم.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه مرگ حق است به آیه 26 و 27 سوره الرحمن قرآن اشاره و خاطر نشان کرد: امیدوارم در روز قیامت رحمت حق‌تعالی، شامل حال همه مسلمانان شود.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت