16:54 1403/03/28

۱۰۰ دقیقه هیجان در «آرتیمو فرانکی»

no-photos

تهران – ایرنا – تیم فوتبال فیورنتینا با گلی که در دقیقه ۱۰۰ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند از شکست خانگی برابر اینترمیلان گریخت.

به گزارش ایرنا؛ از هفته بیست و پنجم لیگ فوتبال باشگاه های ایتالیا، فیورنتینا در ورزشگاه «آرتیمو فرانکی» شهر فلورانس از اینتر پذیرایی کرد که این رقابت تماشایی و هیجان انگیر با تساوی ۳ بر ۳ به اتمام رسید.
«مائورو ایکاردی» ستاره جوان آرژانتینی که به دلیل تمدید نکردن قرارداد خود با مسئولان باشگاه اینتر به اختلاف خورده است در این دیدار نیز در فهرست تیمش جایی نداشت.
هرچند در دقیقه نخست این دیدار «استفان دیفری» مدافع میهمان به اشتیاه دروازه تیم خودی را گشود تا فیورنتینا از حریف پیشی بگیرد، اما در ادامه «ماتیاس وچینو»، «راجا ناینگولان» و «ایوان پریشیچ» برای اینترمیلان گلزنی کردند.
در دقیقه ۷۴ «لوئیس موریل» گل دوم میزبان را به ارمغان آورد و امید را به سکوهای ورزشگاه بازگرداند.
در ثانیه های پایانی توپ در صحنه ای مشکوک به بازوی مدافع اینتر برخورد کرد که داور پس از چند دقیقه معطلی و با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی نقطه پنالتی را نشان داد تا «جردن ورتوت» در دقیقه ۱۰۰ کار را به تساوی بکشاند.
اینتر با این تساوی ۴۷ امتیازی ش و در رتبه سوم باقی ماند، اما در ادامه فصل کار سختی برای حفظ این جایگاه و رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا خواهد داشت و فیورنتینا نیز به امتیاز ۳۶ رسید.
شبد**ورزشی**۳۷۸۳**
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت