8:13 1403/05/06
استاندار خراسان شمالی:

قانون و نظر کارشناسی فصل الخطاب انجام کارها باشد

صافی – استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: قانون و نظر کارشناسی فصل الخطاب انجام تمامی کارها باشد.
no-photos

محمدرضا خباز در نشست هم اندیشی فرمانداران و بخشداران خراسان شمالی، اظهار کرد: برای انجام امور مختلف از ارائه نظرات شخصی پرهیز و برای جلوگیری از بروز مشکلات در آینده به نظرات کارشناسی احترام بگذارید.

خباز افزود: تلاش تمامی مسئولان باید کم کردن فاصله مردم و حاکمیت باشد و این امر با اخلاق و رفتار خوب ما با مردم امکان پذیر می شود و یادآور می شوم مردم از نگاه بالا به پایین برخی از مسئولان گله مند هستند و بنده اعتقاد دارم نگاه برابری و برادری سبب جلب رضایت عمومی می شود.

وی ادامه داد: در امر اداره مملکت با هیچ کسی رودربایستی نداشته باشید و اجازه عبور از خط قرمزها را ندهید.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه مسئولان باید تواضع داشته باشند، تصریح کرد: اداره مملکت تنها با اعتبارات دولتی و پول نفت امکان پذیر نیست و مدیران باید به دنبال جذب بخش خصوصی باشند و برای گره گشایی از مشکلات مردم به موقع در جلسات حضور داشته باشند و برای انجام امور هم بازه زمانی مشخص تعیین کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان شمالی در این نشست گفت: در چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و با توجه به شرایط موجود که دشمنان نظام و استکبار جهانی جنگ نابرابری را علیه ما راه اندازی کرده و بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری باید دستاوردهای نظام به درستی به سمع و نظر مردم رسانده شود.

محمود ثمینی افزود: فرمانداران با تاکید بر این موضوع باید تمامی دستگاه های اجرایی را پای کار بیاورند و از ظرفیت سازمان های مردم نهاد، دانش آموزان و دانشجویان بهره مند شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی در ادامه این نشست گفت: ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری در تمامی شهرستان ها از تاکیدات استاندار است و فرمانداران باید گزارش این موضوع را مکتوب برای ما ارسال کنند.

مجید پورعیسی افزود: از بخشداران خواستارم تا ورود جدی تری به حوزه اقتصادی داشته باشند و برای جذب سرمایه گذار تلاش کنند و بدانند به طور قطع ما از این اقدام حمایت خواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی نیز در ادامه این نشست گفت: نوسانات ارزی بر روند عملیات اجرایی پروژه های عمرانی تاثیر گذاشته است اما با ابلاغ بخشنامه سازمان برنامه و بودجه کشور و مصوبه ای که در شورای فنی استان داشتیم، این مشکلات حل خواهد شد.

رضا رجب زاده افزود: کم آبی یکی از چالش های مهم استان است و برای مقابله با این بحران باید راهکارهای کارشناسی سند سازگاری با کم آبی استان اجرایی شود و به جای ایجاد منابع آبی جدید به دنبال تغییر روش ها در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت و … باشیم.

وی ادامه داد: ترافیک نیز از دیگر مشکلات شهرستان های ما به ویژه بجنورد، شیروان و اسفراین است که با توجه به عرض معابر شهری افزایش ناوگان عمومی را راهکار حل مشکل نمی دانم بلکه بر ایجاد حمل و نقل پاک و مسیرهای دوچرخه سواری تاکید دارم.

وی همچنین به زلزله شوقان اشاره کرد و افزود: هیچگونه اسکان موقتی در منطقه وجود ندارد ضمن این که بودجه ای برای پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان در مرکز مصوب و به زودی به استان ابلاغ می شود.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت