17:46 1403/03/28

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه: هیچ یک از تاکسی های اینترنتی در مراغه مجوز فعالیت ندارند

no-photos

به گزارش صافی، حمید شکری صبح امروز (چهارشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان با اشاره به درخواست های ثبت مجوز تاکسی اینترنتی در این شهرستان گفت: حدود ۲ هزار و ۴۰۰ تاکسی و تعداد زیادی تاکسی تلفنی در این شهرستان فعالیت می کنند، به شرطی برای تاکسی های  آنلاین مجوز صادر خواهد شد که با تاکسی های موجود شهرستان همکاری داشته باشند.

وی افزود: تاکنون سه مورد مراجعه برای اخذ مجوز تاکسی اینترنتی در مراغه صورت گرفته که با درخواست هیچ یک از آنها موافقت نشده است.

فرماندار مراغه گفت: ستاد مدیریت بحران این شهرستان از اسفند سال گذشته تا به امروز در حالت آماده باش کامل بوده و همکاری مردم با مدیران و نیروهای ستادی موجب شده تا به این لحظه مشکل و موردی در این شهرستان به وجود نیاید.

شکری افزود: مسیر رودخانه ها لایروبی شده و چهار گروه برای رفع موانع حادثه ساز در چهار منطقه شهرستان مستقر شده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت آزادراه مراغه – هشترود گفت: با پیگیری های مسئولان شهرستانی ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه تخصیص یافته و مشکل اعتبار آزاد راه رفع شده است و امیدواریم  تا پایان مهرماه امسال ۱۳ تا ۴۵ کیلومتر این پروژه آسفالت شود.

وی افزود: در ایام نوروز امسال انتقادات شدیدی به آسفالت مسیر مراغه – هشترود وارد شد که هشت میلیارد تومان اعتباربرای بهسازی و روکش آسفالت این مسیر تخصیص یافته و عملیات اجرایی این طرح با مساعد شدن شرایط جوی از اوایل خرداد امسال آغاز خواهد شد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی در مورد برقراری پروازهای فرودگاه سهند گفت: رایزنی با برخی شرکت های هواپیمایی برای برقراری پرواز از طریق فرودگاه سهند این شهرستان انجام شده و با شرکت هواپیمایی دولتی ایران ایر توافقات اولیه انجام شده است.

وی افزود: گزینه ها و شرکت های دیگر نیز در دست بررسی است و هنوز نتیجه نهایی در این خصوص صورت نگرفته است.

فرماندار ویژه مراغه با انتقاد از حواشی ایجاد شده در خصوص کارخانه کاوه سودا عنوان کرد: در حال حاضر کارشناسان محیط زیست نظارت کامل و مستمر بر روند فعالیت این شرکت دارند همچنین مدیران این شرکت بر تعهدات خود مبنی بر صیانت از محیط زیست پایبند می باشند.

وی خاطرنشان کرد: بررسی های کارشناسان نشان می دهد که وضعیت زیست محیطی این کارخانه روز به روز بهتر شده است، این در حالی است که در سال ۸۹ شاهد اوج مشکلات زیست محیطی این کارخانه بودیم.

شکری گفت: صنایع دارای مجوز ۱۹۲ واحد می باشد که از سال گذشته همه صنایع شهرستان با برگزاری جلسات و بازدید های مختلف پایش و مشکلات آن ها بررسی شده است که در این میان ۲۵ درصد صنایع در مراغه تعطیل و غیرفعال هستند.

فرماندار مراغه افزود: در صورت حل مشکلات صنایع راکد آمار اشتغال در این شهرستان چهار برابر خواهد شد.

قابل ذکر است نشست خبری معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مراغه صبح امروز (چهارشنبه) با حضور اصحاب رسانه این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری مراغه برگزار شد.

انتهای خبر/

خورشید حیدرزاده
خورشید حیدرزاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت