17:08 1403/03/28
جانشین فرمانده کل سپاه در گفت‌وگو با صافی:

برای برقراری امنیت مراسم اربعین امسال از پهپاد استفاده می‌کنیم

صافی نیوز – جانشین فرمانده سپاه گفت: برای حفظ امنیت اربعین سال جاری از تجهیزات نوین و پهپاد و هرچه در اختیار داریم قطعا استفاده می کنیم.
no-photos

سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه در گفت‌وگو با صافی نیوز اظهار کرد: در مراسم اربعین به خوبی می توان وحدت بین شیعه و اهل سنت را دید و این وحدت را در جلوه های مختلف می بینیم.

وی افزود: آن چیزی که در مراسم اربعین قابل دید است و بیشتر از همه چیز جلب توجه می کند این است که مردم از تمامی ملت ها با رنگ و نژادی در راهپیمایی اربعین شرکت می کنند و به طرف امام حسین حرکت می کنند.

جانشین فرمانده سپاه با اشاره به برگزاری هر ساله مراسم اربعین در امنیت کامل گفت: هر ساله اربعین در امنیت کامل برگزار می شود و امنیت اربعین را در واقع امام حسین (ع) برقرار می کند چراکه امام حسین (ع) میزبان است و میزبان هم به فکر مهمانان خودش است.

سردار فدوی ادامه داد: ما به عنوان دلدگان امام حسین (ع) هم در راه حفظ امنیت مهمانان اربعین قدم گذاشته ایم و با تمام وجود امنیت زائران اباعبدالله را حفظ می کنیم.

وی با اشاره به توانمندی نظامی انقلاب اسلامی گفت: هر روز توانمندی جبهه امام حسین (ع) و انقلاب اسلامی برای امنیت بیشتر از قبل می شود و نسبت به گذشته این توانمندی متفاوت تر و بیشتر است.

جانشین فرمانده سپاه تاکید کرد: برای حفظ امنیت اربعین امسال از تجهیزات نوین و پهپاد و هرچه در اختیار داریم قطعا استفاده می کنیم.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت