10:44 1403/05/06

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء: از آزاد راه تهران – شمال انصراف نداده‌ایم

 روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) اعلام کرد: از آزاد راه تهران – شمال انصراف نداده‌ایم. به شیوه اجرا نقد داریم.

به گزارش صافی، روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) اعلام کرد: “طی جلسات و مذاکرات متعدد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با مسئولین ذیربط، قرارگاه آمادگی خود را برای مشارکت، طراحی و اجرای پروژه مناطق ۲ و ۳ آزاد راه تهران – شمال اعلام و براساس توافقات اولیه پس از انجام مطالعات و بررسی‌های فنی دقیق، بهینه‌ترین طرح مهندسی و اجرایی را برای احداث پروژه در کوتاه‌ترین زمان آماده نموده است.
متاسفانه روش و فرآیندی که شرکت آزاد راه تهران – شمال به منظور اجرای پروژه در پیش گرفته است مشکل اجرایی پروژه را بطور اساسی حل نمی‌کند و با این روش زمان اجرا طولانی‌تر خواهد شد. قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) همچنان آمادگی دارد با بهره‌گیری از دانش فنی، توانمندی و ظرفیت‌های خود، آزاد راه را در حداقل زمان ممکن به اتمام برساند. لازم به ذکر است قرارگاه در سال جاری و طی مدت ده ماه، بالغ بر ۵۱ کیلومتر حفاری تونل مترو، جاده و راه آهن، ۱۲ کیلومتر پل‌های خاص و معادل ۴۰۰ کیلومتر عملیات اجرایی مسیرسازی پروژه‌های در دست اجرا را به اتمام رسانیده است که در مقایسه با انجام پروژه آزاد راه تهران – شمالف مؤید آمادگی قرارگاه برای اتمام زود هنگام این پروژه است. ”
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت