23:03 1403/03/04

سایپا افزایش قیمت پراید را تکذیب کرد

no-photos

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: در طرح فروش فوری اسفندماه محصولات سایپا، قیمت خودروی پراید فعلا هیچ‌گونه افزایشی نداشته است.

به گزارش ایسنا به نقل از سایپانیوز، حسین کاظمی طرقی افزود: در طرح فروش فوری محصولات گروه خودروسازی سایپا که باهدف تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها صورت می‌گیرد و روز شنبه نیز ادامه یافته، خودروی پراید هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداشته است.

به گفته وی قیمت محصولات سایپا براساس فرمول تعیین قیمت در حاشیه بازار تعیین شده و همچنان با همان قیمت‌های مصوب عرضه خواهد شد.

کاظمی ادامه داد: با اجرای فروش فوری محصولات سایپا در روز شنبه، قیمت خودروی پراید در بازار ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافت.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: این گروه با اجرای طرح فروش فوری اسفندماه همزمان با افزایش تولید و تسریع در تحویل خودرو به مشتریان، تلاش می‌کند بازار شب عید را متعادل کرده و قیمت محصولات خود را به‌صورت باثبات و پایدار نگه دارد.

کاظمی مدعی شد که گروه خودروسازی سایپا با تسریع در عرضه خودرو و پاسخ‌گویی به تعهدات خود موفق شده واسطه‌گری و سودجویی را در بازار محصولات خود، به حداقل برساند.

به گزارش ایسنا، در آستانه سال جدید و با افزایش تقاضا برای خرید خودرو، برخی فروشندگان خودرو در بازار از جمله پراید قیمت‌های نامتعارفی را مطرح کرده‌اند.

انتهای پیام

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت